همیشه میشه شاد بود...

همیشه میشه شاد بود...

همیشه میشه شاد بود...
این وب رو درست کردم
برای اونائی که فکر میکنند
ما بچه هیئتی ها و حزب اللهی ها
همیشه عزدار هستیم و ناراحت

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آخرین مطالب

خوش آمدید...........

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۴ ب.ظ
ماه شادی اهل بیت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برئت الی الله من عدوک یا علیـــــــــــــــــــــ

به این وب خوش آمدید

تو توضیحات هم گفتم...

این وب رو درست کردم
برای اونائی که فکر میکنند
ما بچه هیئتی ها و حزب اللهی ها
همیشه عزدار هستیم و ناراحتولی برعکس، ما الگوویی حسنه مثل محمد بن عبدالله(ص) داریم

که هیچ وقت خنده از لبانش نیفتاد...

إن شاءالله که بتونم

ولی...

شادی داریم تا شادی...

من شادی مذهبی را میپسندم، ولاغیر...


الهی به زینب*س*

...عجل لولیک الفرج...

نظرات  (۵)

دمت گرم بازش کن من اومدم
یه آپ دارم قلقلیه
سرخ و سفید و روحیه!!!!
بحث داغ سادیسم بین الملل و ارواح خبیث!
+18
در اعتراض سیتی
http://motarez.blog.ir/post/58
سلام در سایت هودر لینک شدید
با تشکر نوروزی
وبلاگ قشنگ ومتفاوتی دارید

موید باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام..
خوب فکری کردید..جالبه:)
موفق باشیــــد
سلام
تبریک تبریک تبریک
قهرمانی قهرمانی قهرمانی
تیم ملی تیم ملی تیم ملی
آپم بودو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی